Tävling

Tävlingar / Permalink / 5
Första tävlingen här på bloggen. Och det ni tävlar om är den här boken.
 
För att delta:
Lämna en kommentar om erat bästa julklappstips.
Om ni vill får ni gärna lägg till bloggen på bloglovin.
 
Follow on Bloglovin
 
Tävlingen Avslutas 2 December och vinnaren dras slumpmässigt.
Lycka Till.
#1 - - Isflingan:

Bästa julklappstipset är utan tvekan en upplevelse, gärna tillsammans med den som ger klappen. Alltid uppskattat :)

#2 - - Michaela:

Förutom en upplevelse så vill jag säga en klapp som stödjer en organisation. Själv ger jag bort nallen Trygve (barncancerfonden) till mitt brorsbarn :) Träd, en get osv är ju andra exempel.

/ Michaela

#3 - - Erica AKA Tomtens Dotter:

Oj vilken bra tävling, den hade jag missat :-)
Håller med föregående talare om upplevelse, men då tar jag ett annat tips: en delikatesskorg. Naturligtvis anpassad efter mottagaren. Skulle man ge en korg till mig så innehåller den med fördel ost och italienska delikatesser. Men annars kan man göra en chokladvariant eller liknande.

#4 - - lolla:

ojjsan den här tävlingen upptäckte jag nu och vill absolut vara med....
Ett bra julklappstips är en korg full med en massa ätbara/drickbara godsaker som passar just den som får korgen och en bra bok såklart...
hoppas på tur kram lolla

#5 - - lolla:

ojjsan den här tävlingen upptäckte jag nu och vill absolut vara med....
Ett bra julklappstips är en korg full med en massa ätbara/drickbara godsaker som passar just den som får korgen och en bra bok såklart...
hoppas på tur kram lolla

/>
Till top