Opererad fot

Jul Erica / Permalink / 0
Sådär då opererade jag äntligen min fot. Har väntat sen i våras. En operation som skulle blivit innan sommaren, senast september blev en november operation.. Tack covid, tack!
Så november december i en härligt öppen sko hahha ja men den blir väl mild får jag väl hoppas. 
 
I och med en operation var jag tvungen att sätta upp mina julgardiner, kommer att ha svårighet att klättra så var lika bra. Så om 2 v åker resten upp förutom julgranen som kommer upp på Lucia som vanligt.
 
Annars ligger jag bra till i julplaneringen. Julklapparna är klara, födelsedagspresenter klara, kalendrar klara, börjar handla till julmaten. Har hittills skinka, älgprinskorv, grynkorv och revbensspjäll.
På fredag hämtar jag ut mannens ölkalender så den är också på gång att bli färdig. Känns så skönt att vara mer eller mindre redo för julen. Framförallt med allt i skolan och min operation. Längtar så mkt till julledigt och mys med familjen och bara släppa allt med covid och tentor 🥂
 
/>
Till top