Nämen hallå alla julgalningar

Jul Erica / Permalink / 0
Hej på er! Länge sedan nu.
Förra året kände jag inte för att blogga, blev mer inför julen än själva julen. Förhoppningsvis tappat jag inte min blogg gnista innan julen är här. 
 
Hur ligger jag till kring allt med julen?! Förra året köpte jag en nissedörr på rean, så den ligger redo med förberedda utmaningar, skattjakt, julklapp samt bus.
Jag har köpt en hel del julklappar och födelsedagspresenter. Även påbörjat barnens paketkalender. Som ni ser jag är på G verkligen. 
 
Hur tänker jag kring bloggen årets julsäsong. Jo jag tänker framförallt göra er delaktiga kring nissedörren. Vi i min familj kommer bjuda på diverse provsmakning. Älskar barnens kommentarer kring hur vissa nyheter smakar. Blir iaf 2 julmarknader sägnernas hus och falbygdensost julmarknad.
 
Blir tyvärr ingen julresa med min syster iår utan vi ska iväg och fira våran lillasyster som fyller 30 i december. Så därifrån (hemligt ställe) bjuder vi på bilder som säkert kommer innehålla jul. 
 
Så ni kör vi 🎅
 
/>
Till top